آوای مشتری

ارائه سرویس با بهترین کیفیت ممکن و تامین رضایت مشتریان همواره یکی از مهمترین اهداف فعالیت گروه شرکتهای فناپ بوده است.
به این ترتیب این مجموعه همواره و به صورت شبانه روزی برای تحقق این هدف تلاش کرده است و بهترین عملکرد را همواره با تامل مستقیم و مداوم با مشتریان خود به دست آورده است و همواره در اندیشه تقویت کانالهای ارتباط مستقیم با مشتریان به ویژه بخش آوای مشتری بوده است.
این بخش به عنوان مجرایی برای ارتباط سریع و نتیجه بخش مشتریان با فناپ تلکام و بر پایهی روش های استاندارد و سازمان یافته طراحی شده است و همیشه سعی در این موضوع داشته با ارتباط پایدار با مشتری محصولات و خدمات خود را مطابق با نیاز های مشتریان سازد.
«آوای مشتری» بستریست برای هم اندیشی بیش تر با کاربران و اطلاع یافتن از نکتهها، پیشنهادها، شکایتها و انتقادهایی که ممکن است فرصتی برای مطرح کردن آن ها فراهم نباشد. در این صفحه شما میتوانید به سادگی و تنها با تکمیل یک فرم نظرها، نکته ها، شکایت ها و پیشنهاد های خود را با ما در میان بگذارید. رسیدگی به همه درخواست ها تقریباً در اولین روز پس از دریافت درخواست آغاز و متناسب با موضوع مطرح شده، پاسخ داده خواهد شد.
